Winnen, ziek zijn en kerst - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu Winnen, ziek zijn en kerst - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu

Winnen, ziek zijn en kerst

Door: Frank en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg

28 November 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

Even snel een nieuw verslag typen voor onze website voordat ik vanmiddag mijn tweede potje van het weekend moet spelen. Gister wederom gewonnen, 3-1 tegen Lunkhoven, zelf wel lekker gespeeld alleen het kan nog beter. Wel erg fijn om ongeveer 100 complimenten in ontvangst te nemen en via Lisanne te horen dat iedereen blij met me is. Daarvoor ben je toch hierheen gekomen. Vanmiddag spelen we tegen Jong Zwitserland, dat is verplicht voor alle teams in de B-league om op een zondag tegen dit team te spelen. Lijkt mij een prima idee, alleen na 3 halve liters bier (je krijgt hier gewoon niet kleiner) en een heerlijke pizza Bandito had ik ook graag nog even blijven liggen.
Naast dit positieve nieuws is dit niet een al te beste week geweest. Het begon allemaal met Lisanne die zich met de dag slechter begon te voelen. Ze is afgelopen donderdag naar de dokter geweest en er kwam uit dat Lisanne rondliep met een bacteriele infectie, voorhoofdholteonsteking (leg dat maar eens uit in het Duits tegen je teamgenoten) en bronchitus. Erg vervelend allemaal. Feit is alleen wel dat een imuumsysteem schijn te hebben van 'heb ik jou daar'. Ik voel me prima, alleen het is te hopen dat we ons allebei snel weer top voelen want de hoofdpijn is niet echt leuk te noemen voor zover ik dat kan beoordelen.
Daarnaast vond mijn leraar Rechtssociologie, mijn laatste vak dat ik nog moest halen, het leuk om mij me te delen dat het onvoldoende was. Gevolg is dat mijn ouders al mijn spullen moeten opsturen en ik in januari de verbeterde versie moet inleveren. Zelf ben ik een paar dagen wel heel erg down geweest aangezien de leraar nog dingen riep als: 'Komt wel goed' 'Goed op weg' etc.
En dan dus na een maand vrolijk komen met de mededeling dat het gewoon helemaal niet goed qua inhoud etc. Met de hulp van Vincent ga ik toch proberen om een voldoende te scoren zodat ik nog steeds kan afstuderen, alleen zal het dus niet 1 januari worden gvd!
Goed genoeg pessimist geouwehoer, 1x naar buiten kijken, en ik zie bergen en sneeuw dus dan kan ik weer! Wel nog een groot positief punt van deze was dat Lisanne een BAAN heeft! Jawel de eigenaren van Sucka in Malbun (wintersportoord 2 km van Triesenberg) hadden nog personeel nodig en Lisanne was met al haar ervaring de ideale kandidaat. 1 voorwaarde alleen: ze moest van 20 dec tot 5 januari ongeveer beschikbaar zijn omdat dan 'the big money' verdiend wordt door dit restaurant. Betekent dus geen terugreis voor ons richting Nederland. Zelf vinden we het natuurlijk jammer dat we onze ouders en vrienden niet kunnen zien aan de andere kant is ook wel speciaal om hier Kerst te vieren. En zoals Elsje zegt: 'Wij vieren altijd Kerst voor mensen die niet naar huis kunnen of eenzaam zijn'. Verder reageren onze teamgenoten allemaal erg lief en nodigen ons meteen al uit om Kerst bij hun te vieren.
Verder kijken wij erg uit dat 18 december Vincent, Nico, Martine, Maurice en Inge ons komen opzoeken maar wat ook erg leuk is, is dat gister de vader van Lisanne Bas ook in Liechtenstein is en ook even gaat genieten van de omgeving hier.
Nou dat was het ongeveer wel voor deze week geloof.

Ps. Erg goed om te zien dat zowel Phoenix H1, Zaanstad H1&H2 blijven winnen. Nu die jongens van Phoenix H2 nog even! Gas geben Jungs!! Weiter so!!

  • 28 November 2010 - 12:43

    Hilde:

    Om er meteen maar moederlijk in te gaan: Weiter Jung und Mädel!! Gauw beter worden en goed studieren en dan.. werken en slagen en volleyballen en kerst vieren en en en en...........!
    En wij hebben afgelopen zaterdag ook sneeuw gehad. Zeer nat weliswaar en dus ook meteen weer weg, maar toch?! Helaas zijn daar geen foto's van.
    Nu ga ik alle foto's van jullie nog even bekijken, dus deze zondag ben ik ook even op reis.

    Liefs,
    Hilde, Ally, Esther en Thomas

  • 28 November 2010 - 12:55

    Nol:

    Meestal ben jij de degene die ziek is.

  • 28 November 2010 - 13:08

    Hilde:

    Oh ja, bijna vergeten, passen die oorwarmers leuk bij je roze vest? Ton-sur-ton? op z'n frans.
    Tschüss.

  • 28 November 2010 - 16:54

    Kim:

    Wat enorm balen van je vak Frank! Stomme UvA-docenten ook altijd..
    En dan jij ook nog ziek Lisanne.. Niet bepaald een leuke week dus :( Hopelijk krijg je nu wel antibiotica ofzo?

    Maar wel superleuk dat er nu in ieder geval wel een baan gevonden is!!

    Liefs, Tim & Kim

  • 04 December 2010 - 14:04

    Lisanne:

    Hilde, helaas.. de oud-roze oorwarmers vloeken behoorlijk bij mijn knalroze vest.. Welke overigens al heel vaak gedragen is!

    Kim, heb inderdaad antibiotica gehad, die werkten niet goed genoeg dus zit nu aan de 2e ronde! Als het dan nog niet weg is geef ik het op :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Okt. 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 43990

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 November -0001

Liechtenstein!

Landen bezocht: