Foto's - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: frankenlisanne

08 November 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

Lieve mensen,
Aangezien je bij waarbenjij.nu maar 10 foto's gratis kan plaatsen tegenwoordig hebben wij een eigen MijnAlbum geplaatst waarop jullie de foto's kunnen zien.
Dus klik op de volgende link om oa. het mooie uitzicht te bekijken, wandeling door Triesenberg, training van de D-jeugd van Galina en Frank is zijn hippe trainingspakkie van Galina!

Groetjes,
Frank en Lisanne

• 08 November 2010 - 12:29

Mirjam:

ziet er heel tof uit allemaal!
    heel veel plezier daar!
    x mirjam (en timo)

• 12 November 2010 - 09:36

John Van Geenen:

Frank en Lisanne, de link naar de mijnalbum werkt niet correct komt volgens mij doordat je album id niet bij de link hoort. Veel plezier aldaar en laat af en toe eens wat van je horen, een link naar deze pagina zullen we op de site van vv Zaanstad plaatsen.

Gr. John Sandra en Anouk

• 13 November 2010 - 10:15

Webmaster Vv Zaansta:

Lisanne & Frank
    We hebben een link op de website geplaatst zodat de vereniging op de hoogte kan blijven van jullie escapades in den vreemde.