We zijn er!! - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

Door: frankenlisanne

31 Oktober 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

Jawel hoor!! Ons eerste nachtje in Liechtenstein zit erop :)
Vrijdag begon het allemaal echt: de auto inpakken. Of eigenlijk eerst al: spullen in tassen weten te krijgen. Mannn dat blijft toch lastig. Als je tenminste het aantal tassen binnen de perken moet houden ;) Inmiddels is echter wel de ontdekking van het jaar gedaan: vacuumzakken werken echt! Hoezo handig :) Toen Lisanne in Beverwijk kwam bleek toch dat, ondanks de vacuumzakken, het best een uitdaging zou worden om alles in de auto te krijgen! Ieder 3 tassen, genoeg Nederlandse levensmiddelen om een jaar mee door te komen en oja. Danny en Marja moesten ook nog een tas mee voor de overnachting. Tjsa.. hoe het uiteindelijk gelukt is blijft een raadsel, maar de klep van de achterbak kon dicht! (vervolgens kon hij ook niet meer open zonder dat alles eruit zou rollen..) Dakkoffertje nog veolgestouwd en we waren er helemaal klaar voor!
We hebben allebei ons 'laatste avondmaal' met onze ouders gegeten en zaterdagochtend kwam de familie van de O. Lisanne om half 8 ophalen in Zaandam. De reis was ECHT ECHT ECHT begonnen!! We hadden ons voorbereid op een lange dag in de auto (zo ongeveer 12 uur) maar dat viel uiteindelijk allemaal reuze mee! De dag ging best snel (voor zover je dag snel kan gaan in de auto) en ineens zagen we de eerste besneeuwde bergtoppen opdoemen aan de horizon. Reken maar dat alles dan wel even begint te kriebelen: Over een paar uur wonen we daar! Whaaaaa!! uiteindelijk waren we na nog wat gegeten te hebben om ongeveer half 7 aangekomen in Triesenberg, na een heerlijk uitdagend haarspelderig ritje langs een slingerweggetje over de berg naar boven. Lekker langs de rand van de -niet afgezette- afgrond en met tegenliggers. Topfavoriet stuk voor degenen met hoogtevrees onder ons!
De reis was het echter allemaal 1000% waard, want wat een huis hebben we hier zeg!! Gister was echt een kwestie van spullen uitladen, wat drinken, bijkletsen en gauw slapen. Van niks doen in de auto word je toch best moe ;)
Vanochtend wakker gworden met het heerlijkste uitzicht wat je maar hebben kan: Bergen, sneeuw, bomen.. Echt zoals op de eerder geplaatste foto's!
Vandaag gaan we ons 'hok' een beetje inrichten en inventariseren wat we nog nodig hebben en hoe we daar aan gaan komen. En vooral gewoon lekker genieten van het heerlijke uitzicht, wennen aan de mooie omgeving en nog maar eens laten doordringen dat we hier echt de komende maanden wonen! Heerlijk :)

by the way: Lisanne kan wel smsjes ontvangen, maar niet terugsturen. Contact zal dus veelal via de mail enzo gaan!!

• 31 Oktober 2010 - 10:24

VC:

Lekker jongens dat het avontuur is begonnen!
    Succes met alles de komende dagen! De boel verkennen en zo, maar vooral trainen natuurlijk! Daar gaat het toch om..

• 31 Oktober 2010 - 10:24

VC:

VC = Vincent trouwens, al jaren op internet :p

• 31 Oktober 2010 - 11:22

Vader:

Goed om te horen!
    Veel plezier en blijf schrijven op deze pagina, of stuur een mailtje!

Vader = Kees trouwens, bijnaam tussen Frank en mij!

• 31 Oktober 2010 - 15:48

Noci & Tines:

hey frank en lisanne,
    zo te horen zitten jullie daar op een super locatie. Klinkt heel mooi en relaxt. Geniet van de omgeving, de volleybal en van elkaar natuurlijk!

Liefs noci & tines

• 31 Oktober 2010 - 17:09

Pauli:

He you,
    Lekker dat alles zo vlotjes verliep. En euh plaats vooral fotos van de omgeving op de site :) Wie weet een zomerbergje om tegen te fietsen.. hihih..
    Kus

• 31 Oktober 2010 - 17:42

Arl:

Heel veel succes/ Plezier daaro.
    Geniet ervan

arl=arl trouwens ;)

• 31 Oktober 2010 - 18:28

Djol:

Hey Lis en Frank, gelukkig veilig aangekomen! Heel veel succes met jullie nieuwe leventje, Ik blijf jullie via deze site volgen;) Houdt mij ook van de straat;)Liefs Djol.

Djol=Yolanda :)

• 01 November 2010 - 10:33

Lindy:

Lijkt me echt heerlijk om zo wakker te worden!! Ben ook heel benieuwd hoe jullie het 'Hok' ingericht hebben! Ik hoop dat jullie snel meer foto's op de site zetten. Kus Lin
    Lindy = Lindy :)

• 01 November 2010 - 16:12

Anne-Marie:

We hebben de site gevonden en we gaan hem volgen! Wat een mooi huis!!!!!!!!

• 01 November 2010 - 16:30

Roos:

Lekker hoor, al die sneeuw. Ik zit nu in het ziekenhuis op mama te wachten ivm vergeten huissleutels dus ging ik maar jullie blogje lezen.

Ik verwacht wel veel foto's hoor! En wat is dat voor ongein dat je niet kunt smsen? Nouja iig mooi dat jullie goed zijn aangekomen ookal wist ik dat allaaang en veel succes tussen de berggeiten.

Ps. Roos = roos.
    Dikke kus en lobi

• 01 November 2010 - 16:33

Roos:

Oh ik dacht even heel origineel te zijn door te zeggen dat roos roos was maar ik zie nu dat een paar mij voor waren. Jammer dit...

• 01 November 2010 - 20:19

Ray.:

Ziet er goed uit nog wat kaal maar wie weet kan de plaatselijke ikea daar nog wat aan doen.
    Veel plezier daar en Frank heb je Dennis al een bataleon snowbord laten opsturen/of laten langs brengen? Zo te zien zou je die nog wel eens nodig kunnen gaan hebben.Plezier ray.