Sneeeeuw! - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu Sneeeeuw! - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van frankenlisanne - WaarBenJij.nu

Sneeeeuw!

Door: Frank en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

lieve allemaal!!

Maar weer eens een nieuw berichtje vanaf de heerlijke, grote, luxueuze hoekbank die ik en Frank (met wat aanmoedigingen van Bernou en Elsje) in elkaar gezet hebben! Hij is groot, hij is zacht en dus gigagroot. We kunnen er met 3 mensen (oke, Elsje, Bernou en ik) gestrekt op liggen!! En ik gok dat Frank en Ed ook best comfortabel kunnen liggen als ze zouden willen! En als wij de bank dus niet in beslag houden ;)
Daar zijn we vandaag dus de hele dag mee bezig geweest. Dat betekent ook dat wij de oude klippan bank in onze kamer krijgen, dus dat is erg lekker. Moeten daar nog wel wat reorganiseren.. Inmiddels staan er wel foto's van onze kamer zoals hij NU is op mijnalbum, met inmiddels een wat makkelijkere link: http://frankenlisanne.mijnalbums.nl
morgen komen zullen we nog wat meer foto's maken, ook van de omgeving enzo!

Dat wil zeggen, als ik weer wat fitter ben. Ben al een week ontzettend verkouden, met gister als toppunt, toen heb ik echt de hele dag maar gewoon in bed gelegen. Vandaag gaat het ietsje beter, maar nog steeds wel veel hoofdpijn. Gelukkig hoef ik vanavond niet te trainen. Frank staat op dit moment wel in de sporthal. Eerst Nimo trainen geven, en natuurlijk de andere jongens die bij de groep KU14 (Kinder Under 14 jaar) horen en dan om 7 uur heeft hij daar weer een training achteraan. Hopelijk wat beter dan gister, gister scheen de training van de heren dramatisch te zijn geweest.
Misschien wat aandachtverslapping, aangezien de heren weer supernetjes met 3-1 gewonnen hebben, uit in Amersvil. Ofzo iets ;)
De dames hebben helaas 2x in één weekend verloren, eerst voor de competitie en daarna de volgende dag voor de beker weer. VBC Schaffhaussen voert dan wel ook de ranglijst aan en waren overduidelijk 3 tandjes beter dan wij...
Gister heb ik niet getraind, omdat ik ziek was/ben dus hopelijk kan ik morgen weer aan de gang.

In het vorige verslag hadden we heb al over een eventueel baantje voor mij. Nou is dat waar we in Vaduz heen gingen niks geworden, de eigenaar had geen werknemers nodig..
MAAARR!! Vervolgens zijn we wat verder gaan zoeken, en toen kwamen we in Malbun uit. Malbun is een dorpje dat nog net iets hoger ligt dan Triesenberg en dat helemaal gefocussed is op 'wintersport.' Dan niet zozeer skieen en snowboarden, maar langlaufen en rodelen/sleeen! Ideaal voor mij dus, aangezien het makkelijker is om een werkvergunning te krijgen voor seizoenswerk dan voor lange tijd.
Ben langsgeweest bij een restaurantje/hotel en dat leek allemaal erg gezellig. De mensen waren ook enthousiast over mij en op dit moment zoeken zij uit of het mogelijk is zo'n werkvergunning te krijgen en dan mag ik beslissen of ik het echt wil.

En over winterwerk gesproken, vandaag heeft het weer de hele dag gesneeuwd hierboven en alhoewel het op de weg (gelukkig) nog niet blijft liggen, zien de bomen en het gras en het terras enzo er prachtig uit!! Kijken of het nu wat langer blijft liggen dan een dag of 2...

Nou, verder weet ik even niet wat ik nog meer kan vertellen!
Ons dagritme is nog steeds hetzelfde, Frank probeert deze week zijn scriptie af te ronden en ik werk mijn Duits nog een beetje bij met lezen (heb inmiddels Harry Potter deel 6 in het Duits) en ik heb mijn luistercursus Duits nog ennnnn we hebben onze afleveringen Bones nog.. (Niet in het Duits!!) Dus zo komen we de dag door!

Jongens, tot de volgende keer weer!!

  • 23 November 2010 - 17:58

    Frouke:

    Heb je mail ook net gelezen dus ben weer helemaal bij. Sneeuw en de kamer zien er goed uit en jullie hebben zo'n zaklamp naast je bed....tof! En met dat peertje erbij voel je je vast echt helemaal thuis;-)) Ik mail nog, liefs, kuss

  • 23 November 2010 - 19:52

    Lisanne:

    hahah ja, de plafonnière ligt al ongeveer 2 weken klaar, maar die moeten we nog ophangen. Herkennen we dit?!!

  • 23 November 2010 - 20:00

    àns:

    ik heb net de link van jullie reisverslagen van je vader gekregen,erg leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben.veel succes met alles wat jullie daar ,,gaan,, doen en ik blijf het volgen! groetjes rein en ans

  • 23 November 2010 - 21:19

    Claudia:

    Foto's zien er super uit, zo te zien is jullie huisje ook heel relaxed!
    Komende week wordt er hier ook sneeuw verwacht, maar zo mooi als bij jullie wordt het niet denk ik ;)

    Leuk weer wat van jullie te lezen, en mocht je je (toch) vervelen, dan weet ik nog wel wat leuke websites waar je series kunt kijken (hoewel... niet in het Duits dan ;) )

    En als bonus een vermakelijk stripje: www.jump42.net -en .de wanneer je je Duits op wilt oefenen ;) Wel vooraan beginnen!

  • 27 November 2010 - 09:58

    Lindy:

    Het doet mij niets hoor, dat jullie in een warm houten huis zitten, met uitzicht over bergen en overal sneeuw, WANT wij hebben ook sneeuw vandaag! Het zijn 3 vlokjes per uur, maaar sneeuw is sneeuw:D

  • 27 November 2010 - 21:08

    Mariek & Mish:

    Heee Lisanne en Frank,
    Hoe gaat het daar met jullie?
    En hoe staat het met de volley..
    Bij ons gaat het goed, we staan nu tweede :D
    nou hopelijk horen we snel weer wat van je lisan!
    dikke kus mariek & mish
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Okt. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 43995

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 November -0001

Liechtenstein!

Landen bezocht: